گونه همسر و خودتان را سرگرم میکنید؟
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید كارمن به اشتراك گزاري انواع مطالب علمي و آموزنده و جالب براي همه است
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان
مطالب علمي و آموزنده و جالب
به اشتراك گزاري انواع مطالب علمي و آموزنده و جالب براي همه




گونه همسر و خودتان را سرگرم میکنید؟


فعالیت های جالبی که میتوانید با همسرتان در خانه انجام دهید!

بعضی کارای بامزه هست که میتونین با همسرتون تو خونه انجام بدین تا هم سرتون گرم شه و هم از باهم بودنتون لذت ببرین.
اگه دارین برنامه ریزی میکنین که یه زمانی رو با همسرتون بگذرونین ما چندتا کاری که میتونین برای آخر هفته انجام بدین بهتون معرفی میکنیم.

بازی های ویدئویی
چی از این بهتره که بازی ویدئویی مورد علاقه مردتون رو بخرین و باهم بازیش کنین. نه تنها اینجوری همسرتون رو غافلگیر میکنین بلکه باعث میشن سرحال و خوشحال هم بشه. یادتون باشه که بازی سالمی انجام بدین و با کل کل های بی معنی روزتون رو خراب نکنین!

 


مسابقه آشپزی

اگه مردتون از آشپزی کردن بدش نمیاد، یه مسابقه آشپزی تدارک ببینین. ازش بخواین غذایی رو که شما دوست دارین رو درست کنه و شما هم در مقابل غذایی که اون دوست داره رو درست کنین، یه زمان پایان هم تعیین کنین که هر کی زودتر از اون زمان آشپزیش تموم شد بتونه یه جایزه برنده بشه.


فیلم تماشا کردن
هیچ چیزی بهتر از این نیست که با خیال راحت توی خونه با همسرتون فیلم یا سریال مورد علاقتون رو نگاه کنین. به همسرتون بگین برنامه ای که میخواین رو دانلود کنه و بعدش میتونین با آرامش همه اون برنامه ها رو در حالی که تنقلات و نوشیدنی های مورد علاقتون رو میخورین تماشا کنین.

 


چگونه خودتان را سرگرم کنید هنگامی که مشغول کار هستید؟


موزیک گوش کنید
هر نوع موسیقی که دوس دارین، گوش کنین. از نظر علمی ثابت شده که موسیقی باعث میشه تمرکزتون بالا بره و استرس شما رو کم کنه. موسیقی کلاسیک برای افرادی که معتاد به کار هستن و همچنین کسانی که درباره دیگر ژانرهای موسیقی مطالعه دارن، موثره.


خوردن به صورت تدریجی
یه کیف از خوراکی های مورد علاقه‌تون مثل تنقلات کنارتون بذارین و در حین کار بخورین. اما زیاده روی نکنین چون ممکنه باعث بشه به جای اینکه کارتون رو انجام بدین بیشتر خواب آلوده بشین.

 

گهگاه صحبت کنید
با توجه به اینکه بسیار سرتون شلوغه حتی فرصت نمیکنین که بزاق دهانتون رو هم قورت بدین. به همکاراتون سلام کنین اگه کمی خسته هستین و یا سوالات کوتاهی از اونها بپرسین مثلا ازشون بپرسین: آیا کارتون رو تموم کردین؟ از فیلم های جدید سینما خبر داری؟ و یا اینکه آیا خبر داری که گوشی جدید آیفون چه موقع به بازار میاد؟ از این طریق شما میتونین در طول روز و در حین کار خودتون رو با انگیزه و پر انرژی نگه دارین.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







پنج شنبه 21 آبان 1394برچسب:, :: 6:40 بعد از ظهر ::  نويسنده : ali